Stockholm rock city kiss my ass-you're too pretty

Haha den fastnar lätt! Idag har jag, Helena och Jossan sett New moon på bio. Enligt mig är New moon filmen mycket bättre än Twilight filmen, men tvärt om när de gäller böckerna. Håller fortfarande på och läser eclipse ( började typ i sommras). Kalla mig lat, men nu är de så här va att jag inte har haft tid till att läsa den pga av skolarbete plus annat. Mitt mål är att ha läst klart den när lovet har tagit slut. Jackob eller Edvard? hmm.. de är svårt att välja.

Den här bloggen har varit död i ett par veckor nu. Har helt enkelt inte haft lust att skriva här. Gnistan dog. Men nu har jag funnit den igen. Ciao


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Fattar inte ett ord finska men det där var mig en pörskans bra låt.

2009-12-23 @ 01:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0