01.06 kan inte sova

De senaste nätterna har jag inte kunnat somna förens vid 12 tiden eller senare. De snurrar i min skalle. Frågor som poppar upp är t.ex. Hur kommer mitt liv se ut om 1 år? Hm. Så här hoppas jag att de ser ut.

Jag går i Nacka gymnasium linjen Sam kultur. I min klass finns de bara mysiga, roliga och trevliga personer inklusive Ella. För visst skulle de vara för grymt för att vara sant om Ella och jag hamnade i samma klass. Vi kultur intresserade  elever har mycket gemensamt. MUSIK och de trevliga SO ämnena fixar vi med ett stort leende på läpparna. Sen har vi ju många snälla och snygga killar i våran klass. Ja, ja de ordnar sig på de fronten.

Känner jag att jag inte kommer klara mig utan Louise och Jossan?  Nä.. Hahah, jo jag saknar dom ganska mycket faktiskt, men de kan nog vara bra att vi går skilda vägar den här gången. Efter 10 år tillsammans som bästa och tajtaste kompisarna behöver man sträcka lite på benen och se andra vyer. Tänk 10 år har gått. Shit.

MEN! Tänk om jag hamnar i värsta freakade klassen igen? Eller den klassen som jag går i nu är ok.. Tänk om jag inte passar in på den linjen som jag väljer? ....................................................................................
Alla "tänk om?"  tankar håller mig vaken i natt igen. NATT EFTER NATT EFTER NATT EFTER NATT EFTER NATT. MEN VA FAN! JAG VILL HA SÖMNEN TILLBAKA!


 najha
En över lycklig Elinor som ser ovanligt poppig ut och en Markus som ser Laakso cool ut. Bengans 15 okt. haha de bjuder jag på

De här inlägget blev lite knäppt

Kommentarer
Postat av: helena

woooho vacool bild ^^

2010-01-07 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0