Ingenting är vettigt 16:42

I dag under svenskan började brandalarmet skrika i våra öron. Så vi var tvungna att gå ut på den kalla fotbollsplanen. Snöade gjorde det också och de gjorde ju inte saken bättre. Var har vi 30 graders värme och klart vatten? Inte här i alla fall. Eller kanske i våra kranar. Varför har vi alltid brandövning när de är kallt eller regnar? Funkar de inte att ha de en fin sommardag eller? Vi hade uppspelning med våra band på musiken. Jag spelade elgitarr och de gick sådär. Fast de blev bra till slut! De var ganska mysigt när hela klassen sjöng LALALAALALAAAAAAAAAAA tillsammans i refrängen. Min klass har faktiskt förbättrats en aningens. I kväll kommer Krunegård spela på P3 Live Session. Jag kan inte gå. Man kan ju inte gå på allt som min pappa ofta brukar säga till mig. Men ni kan se honom på webbtv kl.21.30 här typ -----> http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramId=3068. Just nu lyssnar jag på det här. In my blood-Live at the debaser 2005- Laakso (Så söt när han pratar i låten) Förövrigt känner jag mig lite små deppig. Lyckoinjektionen är Laakso och Markus. Får ta och försöka sluta skriva om honom. Fattar att de kan bli lite uttjatat. Kram// Elinor

mk


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tyckte du spelade jättebra! :)



2009-11-04 @ 20:39:27
URL: http://chan3l.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0