honey I love you, like the summer falls and and the winter crawls

I går kom min snälla granne Kalle förbi med jultidningar och en film. I taket lyser stjärnorna. Som är en av mina favorit filmer. Jag har världens snällaste och mest media tokiga grannar i världen som bor mitt i mot mig. Mamman i familjen har både varit med i Du blir vad du äter och massa andra tvprogram plus annat. Ni kanske har sett på Siv och Viv på Latsolajban? I varje avsnitt brukar min granne Svea komma upp i ett moln och svara på Sivs och Vivs frågor. Har ni sett Tomten är far till alla barnen? Filmen spelades in i deras hus. Så man ser lite av mitt hus i filmen. Sjukt häftigt tycker jag haha. Ne kanske inte.. Hur som helst så ska några kompisar komma förbi i kväll och se på filmen som jag fick. 

Såg på idol i går och sen dess har jag börjat fundera på vilken min favorit låt är. De är svårt att komma på vilken det är, men en av mina favorit låtar är You can´t steal my love med Mando Diao. Tänk va coolt de skulle vara att framföra den i idol med massa röda rosen blad som regnar ner på publiken och scenen. Älskar verkligen den låten. Gustaf är en gud när det gäller att spela gitarr (inte för att de är en nyhet precis) och Gustafs raspiga röst är vacker. De är en låt som jag kan lyssna på om och om igen utan att tröttna. Om jag var värd för Sommar i p3 så skulle jag lätt spela den. Ni får se videon med spansk text. Kunde nämligen inte hitta originalet på youtube.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0