Så jävla good looking. 23 - 24 nov Södra Teatern

nkma                                                                 
NMA<K

bmabmnz<

nahj<

bjah 

jh

Två kvällar, två skivor. Så som jag hade längtat. Rosen blad i tyg som regnar ner på scenen. Riktigt goa vänner. Markus mellan snack som slår Mando Diaos hårt. Maximal lycka i gråa november.
"Konsertbesök är ofta att gå från lugnet till ivern."

Att stå och dansa med finaste Ella på en rad där människor i tråkiga 20- 30 åldern sitter ner. Att få ögon kontakt med bandet ett antal gånger. De var speciellt  att inte stå i en i hopp tryckt massa framför en scen och att inte ha tryckande, svettiga och sjungande människor på en (inte för att jag har något i mot de haha). Sittplatser kan vara bra de med! I de här fallet bättre en bra :)




Kommentarer
Postat av: Alina

åh åh åhhhhh Markus är underbar!

jag önskar jag kunde vara där... det är darför avundas jag dig lite:)

2009-11-27 @ 17:58:59
URL: http://www.last.fm/user/maybememory
Postat av: helena

Vilka bra bilder :D

2010-01-07 @ 20:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0