Skakande ben, 97 min med kungen av pop, så jävla underbart

Markus på P3 live! Wow! Skulle just ta och skriva, vilken kille alltså haha. Bästa frågorna, bästa Markus som rappar. En finsk mamma som talar om när Markus gick och sjöng texter om sin lilla syster vid 9 års ålder. Massa finfina låtar. This Spring historien om killen som Markus kastade en hjälm på. OCH MYCKET, MYCKET MER! Bästa programmet jag någonsin har sett via webbtv! Tänk om man hade varit där.. 23 och 24 är om 2 veckor och 4  dagar och 44 minuter. Fan va grymt de kommer bli! Längtar så himla mycket! Ja, jag vet att jag skrev att jag inte skulle skriva så mycket om honom. Vadå vill ni att jag ska "Trappa ner och bli passiv? Kanske ändra min livsstil?" De kommer inte ske. Tre inlägg på en dag. Bra jobbat Elinor!


Kommentarer
Postat av: hedda

svar: jag pratade med vår svenska lärare igår och frågade just om vi skulle ha något tema, hon sa att det var mest troligt att vi inte skulle ha det, så alla fick skriva fritt. Då blev jag glad! haha

2009-11-05 @ 13:38:39
URL: http://etttilltrepiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0