snart har helgen V.48 tagit slut

Var bara tvungen att ha de som rubrik. Den rubriken kan man ju bara ha en gång om året, så nu tänkte jag att jag skulle passa på.

Den här helgen har jag..

Kollat på Juno. Gillar musiken i filmen, Junos kläder, känslan som man får av filmen, Michael Cera ..
jkak

kMichael Cera är snygg. Japp! De tycker jag.


Varit på stan med Jossan och Louise.

Har också varit på stan med mamma. Vi köpte högklackade skor i rött och en finfin klänning till nobelmiddagen på torsdag. Bilder kanske kommer.

Lyssnat på massa brittrock. Så som Cajun Dance Party, The Holloways, The Kooks och The Wombats.

Har haft lite roligt och kopierat kommentarer om den här låten från YouTube:

Omg, he looks like Luke!

the lead singer even looks like Luke ^^ But this is cool..

These guys are nothing like the kooks may i say and there sound is so distinctive I LOVE IT! listen to the whole album.


Puss och kram chokladbanan// Elinor

Kommentarer
Postat av: jesper

åh, The Holloways är det för få som upptäckt i sverige... kolla på min blogg, dom har en plats på min årsbästa-lista :D (alla de fyra banden du räknade upp är fantastiskt bra)

2009-12-25 @ 22:46:42
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/
Postat av: sandra

om jag fick chansen att stjäla en garderob, verklig eller imaginär, så skulle det lugnt vara junos. grymt soundtrack också.

2009-12-25 @ 22:49:42
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0