Du är allt jag ser och hör.Snöstormen tvingar oss närmare

Är hemma i dag. Kände mig helt yr och kallsvettande när jag vaknade. Testade att gå till skolan, men de gick inte. Vid 11 tiden snöade det :( Stora tunga snöflingor  trillade ner från himmelen. Usch! Jag vill inte ha vinter. Hösten är mysig men de värsta med den är att vintern är nära in på. Visst kan de vara fint när solen skiner och snön glittrar en kall vinter dag, men hur ofta händer de liksom? Snö slask, gråa dagar och i bästa fall minusgrader får man uppleva här. 12.49: nu har de slutat snöa! bråå

Markus släpper nytt i morgon. Om man bara hade haft spotify premium så skulle man kunna lyssna nu. Eller så heter man Ella och har tillgång till en super hemlig sidan där bara journalister kan lyssna på dom nya skivorna. De finns ju också i för sig sex (eller egentligen fem) nya låtar här: http://www.youtube.com/user/jakan99

Lyssnar på de här just nu! Fint :)


Kommentarer
Postat av: Ida F

ÅHH jag visste itne att du skaffat en ny blogg. Bra att du skrev det på din förra!

Alltså nya bloggnamnet är flera tummar upp. Haha. gillar den mycket. :D

2009-10-13 @ 18:50:35
URL: http://ballonghuvud.blogg.se/
Postat av: Elli

Åhh tack! :D Kul att du gillar de!

2009-10-14 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0