hej!

Har fixat en ny blogg nu som ni har märkt. Hade en pause ett tag, men nu blev jag sugen på att blogga igen. En snabb presentation.

Jag heter Elinor och är 15 år. Bor i Nacka som ligger utan för Stockholm. Så jag ska överleva skolan behöver jag små lyckorus ibland. Dom får jag oftast när jag går på konserter med mina faovorti band/artister. Några som jag lyssnar extra mycket på är:

Markus Krunegård :*

Sugarplum Fairy (där kan man verkligen tala om lyckorus alltså)

Mando Diao

Håkan Hellström

The Libertines

The Kooks

...och en heldel annat!

Min blogg som jag hade innan ( jaggillarsalami.devote.se) där skrev jag nog till 80% om musik. Ska försöka att vara lite bredare i den här bloggen.

Annars gillar jag att: fika på söder, handla kläder, längta efter att man ska få gå på en konsert snart, spela gitarr lite till och från. Hmm.. att Markus Krunegård släpper två skivor i MORGON! hee

Hoppas att den där presentationen inte blev för formell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0