du har varit ihop med Leonardo DiCapriooooooooo

I går hittade jag min kamera! De hade varit borta i 4 månader så den var efter längtad. Längst in i min garderob låg den. Nu när jag äntligen hade hittat den så tänkte jag att jag skulle pimmpa de en aningens. Så jag tog fram glitter tejp och så här blev den...

kjlöklök

Innan var den alldeles grå och tråkig så nu passade det bra att göra om den. 

I dag kan man säga att de är både höst och vinter. För när jag vaknade snöade det och nu är det som de ska vara haha. Helt förvirrande!?! Va jag är dålig på att förklara.


O nu kan man lyssna på Markus nya skivor om man har "vanliga" spotiy :D Gisssa om jag gör de.. Har inte hunnit lyssna igenom alla låtar ännu men en så länge låter de riktigt party. Jo, lev som en gris dö som en hund är väldigt party. Men visst låter "dystra utsikter" som någon låt som Laakso har spelat? Känner igen den. "Sommaren står och väger" är fin. Längtar till i morgon pga en viss Markus på Bengans. Weee! 

Kul att några vill läsa den här bloggen trots min långa pause :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Söt kamera! :)

2009-10-15 @ 20:49:25
URL: http://idate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0